ח"כ אשר: "בגלל לחץ הפקידים – קבלת ההחלטות בממשלה שגויה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "בגלל לחץ הפקידים – קבלת ההחלטות בממשלה שגויה"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את החלטת הממשלה לסגור את אלעד, "לא עשו הכל לפני שהם רצו לסגור את העיר. אפי' למלוניות לא דאגו"

    יעקב אשר צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, והתייחס לסגירת העיר אלעד, "כרגע בוועדה הממשלה מבקשת מאיתנו לחוקק את כל חוקי השעה לשעת חירום, וזו ההזדמנות שלנו לדרוש שקיפות והסברים. אני לא מצליח להבין את ההגיון ועל זה אני עובד כרגע".

    אשר ביקר את החלטת הממשלה, "איך ייתכן שרוצים לסגור עיר של 50 אלף תושבים לפני שבכלל מתחילים עם פיתרון של מלוניות, כרגע אין מלוניות לציבור החרדי. רק עכשיו המל"ל החל לטפל בכך". ח"כ אשר מצהיר, "אם לא נראה את התקנות לשעת חירום בשקיפות מבחינתי שיתקעו".

    אשר מחדד את הבעייה בקבלת ההחלטות בממשלה, "השאלה היא על אלעד, האם המדינה עשתה הכל לפני שהיא רצה לסגור את העיר? בגלל שהדביקו לנו את התווית הזאת, קל יותר לסגור עיר או שכונה חרדית. אנחנו צריכים לתקוף את זה לא רק בגלל עניין של אפליה. זאת ממשלה שאין לה אמביציה להלחם בחרדים, אלה הבעייה היא שהפקידים לא נתנו פתרונות בשבועות האחרונים ואז מגיעים בדקה ה-90 לממשלה ומפחידים אותם. קבלת ההחלטות שגויה".



    0 תגובות